Організація навчальної діяльності учнів на сучасному уроці
математики
Розвиток науки і техніки потребує нових
темпів та нових підходів до вирішення абстрактних і конкретних завдань, які поставлені
перед учасниками навчально-виховного процесу сьогоденням. В
основі якісних змін, що відбуваються в системі освіти України в даний час,
лежить інноваційна спрямованість діяльності органів освіти на всіх рівнях.
Структура інноваційної діяльності містить у собі розробку інновації та
поширення інновацій, тобто збереження й поширення інформації про
інновації, підготовка працівників освіти до застосування інновацій і
використання інновацій (3) Ось чому одним із головних завдань сучасної школи є якісна
перебудова та удосконалення навчально-виховного процесу навчання, яка
передбачає навчання учнів мислити критично, ставити під сумнів нові ідеї,
контролювати інформацію, порівнювати протилежні точки зору, об’єднувати певні
твердження, аналізувати, спів ставляти, порівнювати, перевіряти, досліджувати,
тощо.
Виникає потреба у
зміні методів навчання, переході від пасивних до активних та інтерактивних
технологій. Суть інтерактивних технологій полягає в тому, що навчання
відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається. Це спів-навчання
(колективне, кооперативне, навчання в співпраці), в якому і вчитель, і учні є
суб’єктами. Учитель є лише організатором процесу навчання, лідером групи учнів.
В процесі застосування інтерактивних технологій моделюються реальні життєві
ситуації, пропонуються проблеми для спільного вирішення, застосовуються
рольові, дидактичні ігри.
Тому інтерактивні
технології у найбільшій мірі реалізують особистісно - зорієнтоване навчання на
уроках математики, сприяють формуванню в учнів умінь і навичок навчальної
діяльності виробленню особистих цінностей, створюють атмосферу співробітництва,
творчої взаємодії в навчанні.
Інтерактивні технології дають можливість
забезпечити
Немає коментарів:
Дописати коментар